Izašao The Division – recenzija

Ubisoft je 8. ožujka 2016 u javnost pustio svoju novu video igru – The Division. Dostupna je na više platformi poput: Xboxa, Playstationa 4 te Microsoftovih Windowsa.

headerMarketinška kampanja za ovu igru možda je ujedno i najveća Ubisoftova kampanja do sada. Oni su željeli spojiti igru za jednu osobu i timsku igru u jednu pa su tako omogućili da The Division možete zaigrati na oba načina. U solo avanturama nećete moći daleko napredovati, osim ako nemate jako puno sreće.  Za ovu igru trebali biste odvojiti dosta vremena jer se zbilja uspijete zaraziti iako je radnja relativno monotona.  Mehanike igre nemaju veliku poveznicu sa stvarnošću, pa nemojte očekivati nešto smisleno od nje.

Radnja se odvija u New Yorku. Tamo je počeo harati smrtonosni virus kojem nije poznato porijeklo a prenosi se novčanicama. Zbog tog virusa srušena je i Vlada, a to je dovelo do drugih posljedica poput loše ispostave vode i hrane. Zakazivanjem vojske, ulicama su zavladale bande. Jedinu šansu za povratak pravde su tajni agenti Divisiona. To su pješaci bez tenkova ili aviona koji imaju neograničenu količinu streljiva. Igrajući igru, vi ne stvarate svoju priču već ste samo neka vrsta promatrača u njoj.  Tijekom igre prolazite kroz razne misije koje su maxresdefaultsamo loš pokušaj stvaranja raznolikosti na mapi, no svaka misija se svodi na čistu “pucačinu”

. Promjena oružja ili neka nova vještina ne mijenja vaš stil igranja iako bi trebao. Jedini izazov koji ostaje u igri je da svaka misija ima malo jače neprijatelje od prethodne. Mehanički dio te “pucačine” relativno je ugodan. Sustav zaklona je solidan, a dizajn i zvuk oružja izgleda i zvuči moćno. Ulice New Yorka izgledaju jako dobro zahvaljujući efektima dima i čestica. PC verzija igre relativno dobro je  optimizirana. Pad broja sličica u sekundi ne možete popraviti čak niti smanjivanjem kvalitete prikaza. Verzije za konzole vrte se u tek 30 sličica u sekundi što je dosta poražavajuće za igru ovog kalibra.

Kao i svaka druga Ubisoftova igra i ova je nedovršena, ali s dobrim potencijalom. Možda će igra izgledati potpunije i dinamičnije dolaskom novih ekspanzija.

Petra Srđenović

Petra Srđenović