OSVRT NA FILM: „ SNJEGOVIĆ“

Film „ Snjegović“ napeti je triler nastao prema istoimenoj knjizi legendarnog norveškog pisca krimi drama Jo Nesboa. Redatelj filma je Tomas Alfredson, a glavnog lika Harry Holea utjelovljuje poznati „X- menovac“ Michael Fassbender. Radnja filma smještena je u Oslu gdje svaki put kada padne snijeg nestane jedna osoba. Slučaj preuzima detektiv Hole te uz pomoć mlade kolegice (Rebecca Ferguson) stare slučajeve povezuju s novim ubojstvima pokušavajući otkriti i stati na kraj serijskom ubojici.

Film započinje scenom u trajanju od desetak minuta koja je vrlo bitna za razumijevanje osnovnih motiva serijskih ubojstava. Radnja koja je smještena u hladnoj Norveškoj na početku zime daje dodatnu dozu jezivosti. Michael Fassbender je besprijekorno prenio lik Harryja Holea, ovisnika o alkoholu, ali iznimno dobrog detektiva. Tijekom filma napetost sve više raste pa radnja nije monotona već daje osjećaj uzbuđenja svakom gledatelju. Detalji filma su dobro razrađeni te se pri svakom novom detalju grade asocijacije koje vode do otkrivanja ubojice. Krvave i uznemirujuće scene mjesta zločina prikazane su prilično jasno, iako su , po mom mišljenju, dovoljno umjerene. Također, pozadinska glazba je dobro ukomponirana u radnju te dodatno pojačava napetost. Sjajne uloge igraju glumci Charlotte Gainsbourg te oskarovac J.K.Simmons.

Film je zaista potvrdio očekivanja, no ipak imao je i malih nedostataka.  Pri samome kraju filma napetost je polako nestajala te ni ubojica nije bio veliko iznenađenje. Zadnjih minuta filma su trebale, po mome osobnom mišljenju, i dalje držati intenzitet kao i u ostatku filma. Također, u nekim prikazima mjesta zločina, žrtve su nerealno prikazane što ne daje potpuni dojam strahote koju čini serijski ubojica.

Bez obzira na nedostatke, film je savršen za ljubitelje trilera i kriminalističkih drama. Priča je odlično razrađena, zahvaljujući Jo Nesbou, napetosti ne nedostaje, a onaj tko voli legendarnog Michaela Fassbendera, ovo je film za njega.

Lucija Vogrinc