PUTNICI (PASSENGERS) – recenzija filma

Film Putnici (Passengers), pod redateljskom palicom Mortena Tylduma, najavljen je kao jedan od  najiščekivanijih i najvećih avanturističkih spektakala godine. Pripisuje mu se napeta radnja s neočekivanim obratima, intriga i zapanjujući specijalni efekti.

No, je li to doista tako? Kako bih provjerila navode, pogledala sam ga u kinima.

Za početak, film je okupio dvoje ako ne najpoznatijih, onda jedne od najsimpatičnijih glumaca Hollywooda – Jennifer Lawrence i Chris Pratt. Njihova kemija i prijateljstvo u stvarnom životu se primjećuje kroz film jer jako dobro tumače svoje uloge i savršeno funkcioniraju kao duo. Osim njih u filmu, značajnije uloge glume Michael Sheen, Laurence Fishburne, Andy Garcia.

Jim Preston (Chris Pratt), inženjer mehanike i Aurora Lane, spisateljica (Jennifer Lawrence) putnici su svemirskog broda. Putuju prema svom novom domu planetu Homestead-u II, kako bi ga kolonizirali, a sam put traje 120 godina. S još preko 5 000 putnika, spavaju hibernacijski san. Neočekivano, na ruti, brod prolazi kroz asteroidno područje što uzrokuje kvarove u hibernacijskim kapsulama. Tako se, 90 godina ranije budi JIm. Uskoro shvaća da će ostatak života provesti na brodu, a jedino društvo mu je androidski barmen Arthur (Michael Sheen). Pomalo pada u depresiju, i poduzima razne drastične korake. Tada se iz hibernacije budi i Aurora. Zajedno pokušavajući otkriti izlaz iz situacije, zbližavaju se i zaljubljuju.

uredila: Antonia Baković

uredila: Antonia Baković

Prateći razvijanje njihove veze, dobiva se dojam da umjesto ScFi filma katastrofe gledate ljubavni film. Stoga, zaljubljenici u ScFi filmove i filmove katastrofe mogli bi ostati pomalo razočarani i nestrpljivi. Ali, zadnjih 20-ak minuta filma i specijalni efekti opravdavaju čekanje. Iako prividno sretni, Aurora i Jim ubrzo shvaćaju da se nalaze u životnoj opasnosti. Osim što će morati prijeći preko osobnih problema, morat će spasiti svoje živote i živote drugih putnika. Svemirski brod, pogođen astroidima, nalazi se u opasnosti od uništenja.

Zadnji dio filma, u kojem traje borba između života i smrti, držat će vas napetima do posljednjeg trenutka. Prepun je akcije, i izvanrednih specijalnih efekata poput scene Aurore u bazenu i nestanka gravitacije, Jimova lebdenja po svemiru, itd.

Ako se želite zabaviti i pogledati pritom film, otiđite na ovaj film. Neće ispuniti možda vaša očekivanja i fascinirati vas, niti ćete ga možda poželjeti ponovno pogledati. Ali, ćete dobro utrošiti dva sata svog vremena sami ili u nečijem društvu. Djevojkama će dobro doći kao savršena isprika da su dečke odvele gledati ScFi i akcijski film, a zapravo su ih odveli na romansu smještenu u katastrofalnu situaciju.

Antonia Baković